Tired Måday

 
sitter på spanska lektion, det är mestadels ganska tråkigt samt ointressant. Riktigt trögstartad dag och det här med att hinna fixa sig var inget som hanns med imorse, därav ganska hemska bilder som jag bjussar på. Är trött som få, pga. att jag somnade vid 04.30 och fick 2 timmars sömn.. I går, söndag, så sov jag till klockan 14.00 sen gick jag upp, skapade en del musik smt käkade lite hela tiden, efter middagen så gick jag ut på en springtur då jag också sprang förbi utegymmet. Efter skolan idag är det inget annat än genast hemgång för att plugga till veckans typ 3 prov samt alla läxförhör. Jag är redan i ofas av alla frånvarande dagar osv. inte lätt att hålla sig frisk när man bor med en ständigt sjuk 1-åring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide