Helg

 
Nu har det varit ännu en helg. Förra helgen slutade inte alls lyckat och denna helg spenderades hemma. I fredags somnade jag vid sex tiden och sov till elva, därefter pratade jag i telefon med emma ett bra tag. Jag somande igen klockan tre och sov till två dagen där på. Lördagen startades med amrikanska pannkakor, sen begav jag mig in till stan för att leta efter ett portfolio till alla mina teckningar. Jag testade även ett x antal jackor, hittade tre som jag blev väldigt betuttad i, se bild ovan. På kvällen blev det film mys med massor av gosaker och sen skypade jag till halv 6 imorse. Idag vaknade jag ett och klev upp och gjorde frulle och nu ska jag börja med allt plugg som är till den kommande veckan. tjållahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide