Fredag-Lördag oktober

 fredagskvällen spenderade jag först på ett kebab hak med emma, första gången på väldigt läng som jag åt kebab, men det var väldigt gott. Vi mötte upp kära elina sen drog vi oss in mot stan. Där vi träffade på en å en annan typ. när klockan var runt 1 mötte jag upp Kevin i Medis, vi drog en natt käk på donken därefter tog vi en lång promenad till klockan närmade sig 3. vi pratade natten lång tillslut slocknade vi båda. Vi vaknade runt kl 14 men snackade samt små sov tills klockan 16.30, jag har adrig någonsin legat i sängen och dragit mig så länge i hela mitt liv. Resten av kvällen spenderades dels med Lisa med med framför allt Sander då barnvackt stod på shemat. Åt revbens spjäll och klyt päror till middag, vilket har blvit nån slags av standard.. Jag somnade konstigt nog när jag söv Sander så mellan halv 8 och 22 tog jag en powernap. Nu hade jag tänkt kika på en film och krypa ner i säng. Bra helg. Helt klart. Pussar. 

Är extra glad också för de bästa personerna har nämligen bokat flyg billjetter till den 17 okt. Då kommer syster och Matilda på besök. legendariskt kommer de bli.

 
 
 

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Men Gud Alva . Het bild

Svar: allt för dig gumman :*
Alva Hansen

2013-10-06 @ 01:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide