2 oktober

hejhej, nu sitter jag i skolan, och inviger min mac dator, Mackbook Air, super gland osv. osv.
 
Den passerade helgen var jätte bra, på fredagen så träffade jag Kevin, vi gick och fikade vid hötorget på espresso house till klockan slagit 12 då vi blev utskickade för stängning. Därefter tog vi en lång promenad runt innerstan och ut till slussen osv. vi gick och pratade om allt som går och prata om och innan jag var hemma hade klockan sprungit iväg till halv 3. Lördagen sov jag bort i stortsätt, klocan 14 ställde jg mig i köket och drog ihop en brunch med bacon, ägg, banan, nutella, mackor och ett stort glas juice. Sedan gjorde jag mig i ordning med hög musik i högtalarna sen begav jag mig till Rocksta där jag mötte upp emma med flera.. Vi drog oss in mot stan och tog en snabb käk på burgerking, sen tog vi tuben till fridhemsplan där vi träffade västerås grabbarna på ett hotell, där spenderades kvällen med lite galenheter. Måndagen och tisdagen var jag ledig, måndagsnatten spenderade jag hos emma i bromma, vi tog en lång PW då vi pratade igenom allat som hänt osv. supermysigt. 
Tisdagen blev en riktig slapp dag medans alla mina vänner var upptagna med läxor, läxor som jag helt har lagt åt sidan bara för att jag vill känna mig ledig då jag väl är ledig, så det ska jag ta tag i idag. 
 
Om jag ska sumera de senaste dagarna skulle jag säga att dom har varit asbra och jag kan inte vänta till nästa helg haha. 
 
tjohej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide