FREDAG 12

hey hoy. 
 
Idag har varit en ganska skön dag, först hade vi idrotts teori, Därefter lunch (kött, bea och potatis, muuums.)
Sen hade vi bara 2 lektioner till sen slutade vi. Jag åkte raka vägen hem och nu har jag suttit och kollat på bilder samt vart barnvakt och nu bakas det för fullt här hemma. För övrigt regnar det över Farsa idag men det får de göra ibland. Jag har fått namn på min dör också hahahah som plutten i familjen..Jag och Lisa fick för oss att det skulle vara kul. 
 
 
 
Nu ska jag iväg och möta upp Parisa, tjohej

Kommentarer
Postat av: marina

Hoppas du har en bra dag!

Svar: Tack Marina! desamma :)
Alva Hansen

2013-09-04 @ 15:45:56
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: foodcheese

Uppdatera bloggen! Vill ju läsa om din vardag nu när du är 10000000 bajs mil här ifrån.

xoxo /din egen cheese

Svar: JAJAJA ;) XOXO
Alva Hansen

2013-09-09 @ 22:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide