day 2 Kan jag få hostmedicin?

Andra dagen i skolan inleddes med skolfoto.. Fyfan va underbart! *host*  Nä men det var rent ut sagt hemskt och jag blev som alla andra år jätte nöjd med bilden.. *host* 
Jag pratade betydligt mer idag än igår. Men jag skrattade mest vilket inte hör till vanligheterna.. *host*
Vi gjorde även sånna här jätte roliga lekar då man ska säga sitt namn och nåt man gillar och ännu bättre komma ihåg vad alla andra också gillar. *host* 
Det bjöds på underbar mat, dvs. pyttipanna *host* 
Efter maten begav vi oss över mot djurgården eller vad det heter för att gå på ABBA museumet. Eftersom jag följt Abba genom min uppväxt och är ett enormt fan så gick tiden snabbare än någonsin! *host* 
˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜
Nä men jag har faktiskt haft en rätt bra dag trots allt och har lärt känna några fler. 
I matsalen idag fick jag mig ett gott skratt, då grabb från Ekonomi 3orna, med stek solbrillor, backslick, Piké tröja av dyraste sort och grov stockholmska med världens attityd klev in och började klaga på maten, jag trodde jag skulle dö av garv, för övrigt tuggade han tuggummi med öppen mun och ryckte med ena ögonbrynet medans han pratade med sina vänner som om de var hundar.. 
Efter skolan fikade jag på stan och sen drog jag mig hemmåt för att träna. Och eftersom jag ser/hittar nåt spännande varje dag så var idag ingen nyhet! Jag var nämligen ute och sprang och när jag kommer till fram till en badplats fanns det istället för en lekplast för barn ett "utomhus gym" mycket kul och jag har aldrig sett detta förr. Det var uppskattat. 
Jag kom hem till en stor plåt med marinerade ribs, med klyft potatis och sallad. Sen somnade jag nästan det är ganska jobbigt att kastas in i en vardag med mycket folk och högt tempo. 
Jag kikade lite på idol och nu sitter jag i sängen med en varm kopp te, ny duschad.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide