Dag 3

tjena! Just nu gör jag nått som kostade mig 390 kr. Som förmodligen kommer få mig att se ut som ett får eller en pudel. Jag har nämligen gett mig in på att permanenta håret lockigt at home. Lisa min "polare"/"extramamma" hjälpte mig, första spolen tog cirkus 1 timme och 10 min, resterande spolar tog betydligt snabbare och efter 3 timmar har jag iallafall fått i medlet. Vi har skrattat väldigt mycket och detta var det roligast på länge!
Jag hinner tyvärr inte lägga upp någon bild på hur jag kommer se ut men jag riskerar som tur är inte att bli mobbad med tanke på att jag inte har några vänner. haha godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: systra

Åh du å Lisa verkar ha det så bra ihop! Tror säkert att det vart bra, skicka snap imårabitti! Puss

Svar: Hej syrran! Kul att du kommenterar! Ja jag och lisa kommer as bra överens! De är kul!
Alva Hansen

2013-08-21 @ 23:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide