Dag 1

 Nittonde augusti tvåtusentretton och första dagen på gymnasiet samt i en ny stad. I morse klev jag upp lite tidigare än vanligt för att göra mig i ordning med tanke på att det var första dagen. En helt okej skön klass verkar det vara vid första intrycket. En komisk sak vi upptäckte ganska snabbt var att jag inte var den ända i min klass som var från Jämtland eller ännu sjukare, från Östersund. Även Pelle/Per/Pär i min klass kommer från Östersund och vi har bekanta vänner. Efter skolan hängde jag med min absolut första Stockholms polare vid namn Helly! Mycket trevligt! Vi tog en fika, därefter visade hon mig lite nya ställen i Stockholm. Efter någon timme blev vi ganska hungriga och sprang och tog en senare lunch tillsammans. När jag kom hem var jag lite barnvakt och sedan har jag bara myst, dvs. soffhäng, idol, te, ritat osv. 
 
 
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide